خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

آخرین نظرات

اولین روز تحول من

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ق.ظ

سلام!

خوبی؟خوشی؟

ملیکا هستم.19 سالمه.

من تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو بزنم. چرا؟

چون که حس کردم که اینطوری بهتر میتونم که با خودم واقع بین باشم. وقتی حرفامو اینجا بزنم بعدا مجبور میشم بهشون عمل کنم تا آبروم جلوی شما ها نره . خخخخخ

*****

از خودم بگم...

من رشتم ریاضی هستش.پارسال سال چهارم که بودم اوایل سال خیلی خوب درس میخوندم و هدف مشخصی داشتم و میخواستم یکی از رشته های مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد رو قبول بشم.

یک مدت که میگذره بابام پیشنهاد میده که من برم کنکور تجربی شرکت کنم. بهم میگن که مهندسی به دردت نمیخوره و آخرش بیکار میشی. برای دخترا تجربی خوبه که برن پزشک بشن. گفتند خلاصه به من که برم تجربی شرکت کنم و رشته ی داروسازی بخونم. داروسازی کارش راحته و داروخونه راه میندازی و پول پارو میکنی! خلاصه ما رو وسوسه کردند بریم کنکور تجربی شرکت کنیم.

به گفته ی پدر تا 50 سال هم که شده پشت کنکور بمونم تا بالاخره داروسازی قبول شم!

من زیست هیچی بلد نبودم و از همون اوایل سال میگفتم من که قبول نمیشم و باشه واسه سال دیگه. برای همین کلا هیچی نخوندم!

من کنکورم تموم شد 2 هفته بعدش شروع کردم مثلا! و تمام آزمونای کانون رو رفتم.اما هی از برنامه عقب میموندم.خلاصه تا الان که 26 اردیبهشت هست و 26 روز دیگه کنکور سال 94 دارم هیچ کـــــــــــاری نکردم!

حالا نمیدونم واقعا باید چه کار کنم!2 سال از عمرم تَلَف شد اما فعلا که هیــــــچ .

اینم زندگیِ بنده طی این 2 سال!

*****

من دیشب داشتم وبلاگِ دوستم سینا رو برای بار چندم میدیدم. حرفاش واقعا روی من اثر گذاشت! نگرشم به زندگی واقعا عوض شد! طرز فکرش واقعا عالیه و این امیدی رو که به این زندگی داره رو هیچکی نداره! بی نهایت ازت ممنونم سینا جان :)

تا قبل از این مدت همش میخواستم کنکور تموم بشه فقط برم فیلم و سریال ببینم! اما الان دیگه بدم میاد از تلف کردنِ بیش از حدِ وقتم روی این چیزا!

فهمیدم که عمرِ آدم ارزشش بیشتر از این حرفاست و واقعا میشه با برنامه ریزیِ دقیق هر لحظه از عمرتو صرف یادگیری و تجربه ی یک چیز خاص بکنی!

ولی همه ی این طرز فکر ها و عقاید تا عملی نشه به هیچ دردی نمیخوره! ( این وبلاگ رو زدم تا ثابت کنم به شما و خودم که میتونم عملیش کنم! )

من از خیلی مدت پیش همش امروز و فردا میکرم برای درس خوندن و به هیچ نتیجه ای نرسیدم! اما گذشته مهم نیست. آینده هست که اهمیت داره! حتما به صلاحم بوده که 2 سال از عمرم بره! چیزای بهترم در انتظارمه. :)

پس کاری که من باید بکنم اینه که از زمانم استفاده کنم! 26 روز فرصت دادن به من و میخوان یک آزمون از من بگیرند. پس باید نهایت تلاشم رو بکنم. :)

به قولِ دوست خوبم هاشم : از تلاش هیچ ضرری نمیرسه!

امیدوارم راه اندازیِ این وبلاگ بتونه به من ( و اگه شد به شما :دی ) کمک کنه.

به امیدِ دیدار دوست عزیز

برام دعا کنید. ممنون :)



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۶
ملیکا

نظرات  (۱۶)

اینکه الان فهمیدی چی خوبه و چی بده و میخوای به مرحله عمل برسونیش خیلی خوبه

برای تلاش کردن و  نتیجه گرفتن هیچ وقت دیر نیستش

نا امید نشو هیچ وقت و به تلاشت ادامه بده

امیدوارم که به هدفت برسی .

پاسخ:
ممنون عزیزم <3
با تلاش به هر چی میخوری میرسی . 
پاسخ:
به هر چی میخورم؟ خخخ
مرسی :)
افرین ملیکا جونم؛
من اون روزم که باهم حرف زدیم گفتم که واسه تلاش کردنت دیر نیست...خیلی عالیه که حالا میخوای حرفاتو عملی کنی و توی این زمان هرچند کم واسه رسیدن به هدفت سعی کنی.منم برات دعا میکنم که با موفقیت این مرحله رو پشت سر بذاری.💞😍
پاسخ:
فدات عزیزِ دلم <3
مرسی گلم واسه دعا کردنت :*
خدا کنه تو متحول شی من کل مشهد رو شیرینی میدم :دی

نت رو کم کن و بچسب به درس

ایشالا موفق میشی :)
پاسخ:
قربونِ مریم جونم برم من :D
کم کم متحول شدنِ منو میبینی ;)
مرسی عزیزم <3
دختر کنکور فعلا بچسپ ! گرفتاری کم داشتی که وبلاگ زدی !!!
اما اینا به کنار بدکم نیست
پاسخ:
شما به اعصابت مسلط باش خواهشا :دی
وبلاگو زدم که ارادم قوی بشه! :)
وگر نه اصلِ کارش مال بعد از کنکوره خخخ
کم کم خوبم میشه میبینی :)
آورین...
ولی همونطور که گفتی بعد کنکور پربارترش کن...
نبینم این چند روز مونده رو اینجا تلف بشی:|
موفق باشی عزیزم:)

پاسخ:
نه دارم درس میخونم! اثر کرده بدجوری!
امیدوارم ادامه پیدا کنه! :D
فدات هاشم جون :)
تو هم خوبِ خوب بخونی. :)
مرسی عزیزم ;) 

از تلاش هیچ ضرری نمیرسه! ;)
Hame jur honari azat dide budam nevisandegitam k alie movafagh bashi meli jun edame bede.
پاسخ:
ادبیاتِ من داغونه اصن! دیگه فکرِ نویسنده شدن رو جرئت ندارم به ذهنم بیارم خخخخ
ممنون عشقم :*
درود بر تو بانوی سخت کوش

امیدوارم که این وبلاگ تاثیر داشته باشه و یه مانع زمان برات نشه .

پاسخ:
ممنون آقای حمید رضا :D
نشد معروف بشم دیگه خخخخ
امیدوارم :دی

درود بیکران

تبریک میگم بابت افتتاح بلاگت 

شروع خوبی داری ولی خواهشا از جملات منفی خیلی کمتر استفاده کن . توی همین متن حدود 12 جمله با فعل منفی به چشم میخوره 

و اینکه اگه واست مقدوره نتایج کارات رو هم واسه بقیه به اشتراک بزار تا شاید بقیه هم متحول بشن 

شادکام باشی
پاسخ:
خیلی ممنون سینا جان :)
آره اتفاقا به فکرم رسید که نباید جملات غمگین میگفتم.
مرسی بابت پیشنهادت ;)
بله حتما همه ی نتایج کارام ذکر خواهد شد اینجا :دی
همچنین :*

خیلی عالیییییییییی

خوشحال شدم بابت انگیزه هات:-)

ایشالابه هدفت برسی گلممممممم


پاسخ:
واییییی تویی؟
خیلی خیلی خوشحال شدم که نظرتو دیدم :)
خیلی دلم واست تنگ شده :(
فدات عزیزم <3
آرزوی موفقیت دارم :*
Afariiin eshghe man 
Man midoonam k mitooni
Midooni k man hamishe migam faghat kafie bekhat zaman aslan mohem nist to faghat talash kon sad dar sad mitooni chon to melie mani dge😙😘
Movafagh bashi nafasam k midoonam hasti😙
پاسخ:
مرسییی عجقم :*
تو هم هانیِ منی عزیزِ دلم :)
بوس بوس :*
Melika joonam ishala ke e chizi ke mikhay beresiiii va hamishe mvafagh bashiii . Man midoonam ke to mitooonii 😍😍😍💜💜
پاسخ:
مرسی نسیم جونیییی :*
دلم واست یه ذره شده 
به امید دیدارِ دوباره :)
سلام دوست خوبم من با شناختی که از تو دارم آدم باهوشی هستی و امیدوارم موفق بشی یادت باشه ساعت مطالعه مفید خیلی مهمه 
پاسخ:
سلام عزیزم :)
مرسی سنا جون :*
آره ساعت مطالعه ی مفید خیلی خوبه ;)
قربونت :*
ملیکا بنظر من زمان مهم هست ولی ملاک نیست اگر این مدت می‌خوای بکوب بخونی اولویت بندی کن درسای مهم‌تر با ضریب بیشتر که نخوندی رو بخون و یه هفته هم دوره کن قدیمی‌ها رو جواب میده
پاسخ:
باشه حتما.مرسی داش عرفان :)
سلام 
بهترین ها رو براتون آرزو میکنم 
به امید لذت هدف
پاسخ:
ممنون احسان جان :)
موفق باشی
فقط یادت نره خواستن توانستن نیست
دانستن توانستن است
تا میتونی یاد بگیر
فقط وبلاگ این دوستت سینا رو میشه بدی ما هم متحول شیم؟

پاسخ:
خیلی ممنون خانومی :)
مرسی بابت نظرت :)
حتما تو ذهنم میسپارمش جملتو...دانستن توانستن است! :)
بله حتما :
http://letsgotousa.blog.ir/
بفرمایید -__-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">