خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

آخرین نظرات

دانشجو شدن من

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

سلام جیگررر . چه طوری؟ دلم واست یه ذره شده بود. ^___^

ببخشید واقعا که این مدت نیومدم.دروغ چرا؟ اولش خیلی تنبلی کردم روم نشد واقعیتش که بیام پیشت.اما بعدش خیلی سرم شلوغ شد.

خب چه خبرا؟ من که خیلی خبرا دارم.حتی ممکنه خیلیاشو از قلم بندازم.

فعلا که حتی روم نمیشه به اهدافی که تو پست قبلی نوشتم نگاه کنم.

اونا رو فعلا بگذریم D:

هنوز پیشی ها رو دارم.اما نمیذارن نگهشون دارم :( خیی سخته از دست دادنشون.اما امیدوارم سر پرست خوبی گیرشون بیاد :(

تو این مدت 2 تا مسافرت رفتیم.یکیش به تهران و بعدش دامغان و روستا لنگر تو ساری.یکیشم به سمت بابلسر و نور و جنگل سیسنگان.جاتون خالی D:

آخرش برقی شدیم رف :دی بابام خیلی مخالفت میکرد و میگفت سال دیگه بخونم :| اما فعلا که به خاطر پا فشاریم رفتم دانشگاه.حالا کم کم راضی میشه :)

باید طوری این 4 سال کارشناسیمو بخونم که واسه ارشد بتونم اپلای کنم.حالا یا آلمان یا کانادا.فرقی نداره :دی

اگه معدلم بالا باشه.از الان واسه مقاله نوشتن هم اقدام کنم.واسه آیلتس هم بشینم بخونم کارا همونطور که میخوام پیش میره -__-

از اینورم گیاهخوار شدیم رف :))

بالاخره اقدام کردم واسه گیاهخواری فقطِ فقط به خاطر حیوونای بیچاره نه سلامتی D: ولی جدا از شوخی واقعا عالیه سالم زندگی کردن.من قبلنا میگفتم باو مگه آدم چقدر عمر میکنه. بخور و زندگیتو بکن. ولی بچه بودیم دیگه.الان بزرگ شدیم -___-

دارم فعلا کلاسای آیین نامه ی رانندگیمو میرم.2جلسه مونده فقط.5 شنبه هم امتحانشو دارم بعد امروز کتاب دادن :|

واسه ورزش هم فعلا میخوام اسکواش + توربو فایر برم. اسکواش که قرار بود زنگ بزنن 1 ماهه اما خبری نشده :|

بریم ببینیم چه میشه کرد.امیدوارم مثل تابستون نشه این ماه :)

بعدا راجع به جزئییات بیشتر صحبت میکنیم...

دوسِت دارم.مواظب خودت باش.

شبت به خیر دوس جونی -__-

فردا یا پس فردا اولین جلسه دانشگامه.واسم دعا کن :D


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
ملیکا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">