خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

آخرین نظرات

تابستان و سخت کوشی ها

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ
دلام. خویی؟ چه خورا؟
شرمنده دواغمو تازه عمل کردم. D:
ببخشید این مدت نبودم.1 تیر عمل بینی داشتم و داشتم دوران نقاهتم رو میگذروندم. خخخ
دلیل عملم هم انحراف بینی بود...اصلنم چیز دیگه ای نبود خخخ

امروز هم رفتم پیش آقای بلند پور با مامانم. آقای بلند پور کسین که کارای اعزام به خارج کشور از جمله آلمان رو انجام میدن. ( الکی مثلا من میخوام برم آلمان خخخ )
جلسه ی خیلی خوبی بود.توضیح داد برامون که چه جوریه تحصیل در آلمان.چیزایی که فهمیدم این بود که رشته مهندسی برق جزو پر درآمد ترین رشته های جهان هست. (رتبه دوم بعد از مهندسی نفت ) و رشته های پزشکی رتبه پنجم ششم رو داره. و این که به من رشته ی برق (رشته مورد علاقه من :| ) رو پیشنهاد دادن برای تحصیل و مناسب تر از دارو میدونستند. کل هزینه های زندگی ماهی 2 میلیون درمیاد + ترمی 700 ت هزینه دانشگاه که خیلی هزینش ارزون تر از بین المللی اینجا در میاد. مشکل مامانم فقط به خاطر تنها بودنم اونجاست که میگه نمیتونم تنهایی از پسش بر بیام و خب راستم میگه. :| حالا باس بابا هم بره ببینم نظر اون چیه.

پیشی ها هم حالشون بد نیست. هفته پیش بردمشون دکتر.فقط یکیشون سرما خورده بود.همش هم بالا میاورد.یکیشونم شکمش نفخ داشت...الان اونی که شکمش نفخ داشت هم سرما خورده. میبینی چه حالشون خوبه؟ اینم از بچه داری کردن من. خخخ
اسماشون هم کوکی و جولی هست. کوکی اون کرم سفیده هست. همونی که نفخ داشت. کوکی هم مشکی سفیده.اونی که بالا میاورد. :| 
عکساشونو تو پست بعدی میذارم حتما. :)
حساب کرده بودم دیدم هزینه هاش 1.5 میلیون در میومد همون اول. دیدم نمیتونسم از پسش بربیام واقعا. رفتم با سرپرسست قبلیشون صحبت کردم.گفتند که نگران این قضیه نباشم و دکتری رو میشناسن که رایگان همه کاراشو انجام میده. D: خلاصه بینهایت خوشحال شدم.خیلی بیشتر از حد تصور و همینجا ازشون تشکر میکنم. :)

خب کلی کار داریم که باس انجام بدیممم.
یک سری باز به اهداف گذشته میزنیم:

* درست کردنِ ساعت خوابم و منتقل کردنِ خواب روزم به شب ( روزی یک ساعت زودتر بیدار شم و شبم یک ساعت زودتر بخوابم. )

این دو سه روز آخر به هم خورد باز :|

* خوابیدنِ حداکثر 7 ساعت در روز

تو دوران مریضی به سر میبردم.نمیدونم چند ساعت میخوابیدم.

* دست نزدن به ابرو تحت هیچ شرایطی! ( 2 ساله که موقع درس خودن ابرو میکنم. )

یک چند بار موقع تماشای فیلم کنترل از دستم خارج شد و فاتحش خونده شد. :|

* خودن روزی یک لیوان آب :| ( یک لیوان آب هم نمیخورم. )

به خاطر خشکی دهان بعد از عمل تو این مدت هر نیم ساعت یک شیشه آب کوچیک رو تموم میکردم. :|

مسواک زدن روزی یک بار آخر شب به طور مداوم ( تنبلم دیگه :| هر روز نمیزنم :دی )

به خاطر این که نمیتونستم دهنمو باز کنم و دندونام هم درد شدیدی میکرد اصلا نزذم این مدت. :|

* مرتب کردن اتاق به طور کامل
قبل از عمل انجام شد تا حدودی.اما الان برگشته به حالت قبل خخخ
*سر و سامون دادن پیشی ها
اوکی شد :)
*سرو و سامون دادن دوچرخه
انجام نشد و به خاطر مماخ انجام نخواهد شد. :(
*ایجاد برنامه ریزی حرفه ای از هفته ی بعد
چه برنامه ایم ریختم خخخ
* تعویض ویندوز
انجام شد. 

اهداف جدید:

برنامه نویسی اندروید روزی 4 ساعت
* بافتن روزی یک دونه دستبند
*حموم کردن هر روز صبح
*باشگاه رفتن هر روز
*سر زدن به سایت های کلیکی روزانه
*کار کردن با نرم افزار های تند خوانی و تقویت حافظه روزانه
*تماشای 1 قسمت سریال در روز از شنبه تا 4 شنبه و دیدن 1 فیلم در روز 5 شنبه و جمعه
*وقت گذاشتن روزانه نیم ساعت برای تبلیغ یک چیزی :دی

خب بریم ببینیم چه کار میکنیم.
فعلا دوست جونی.
شبت به خیر فدات.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
ملیکا

نظرات  (۸)

۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۴ محمد حسین

سلام خوبی ؟

به ترتیب میگم

واسه آلمان که عالیه اگه جور بشه ولی اگرم نشد غصه نخور به ادامه زندگیت با انرژی برس

واسه پیشی ها چه خوب حالشون بهتره و میتونی مجانی عملشون کنی . اونا هم خوشحالن که مامانی مثل تو دارن

واسه اهدافتم که خوب پیش رفتی

اهداف این هفته ات واقعا سخته این هفته برعکس هفته های پیش خیلی فشرده و سنگین کردی برنامه هاتو . ایشالله که به همشون برسی

پاسخ:
سلام.مرسی
اگه آلمان جور نشه یک سال دیگه میمونم پشت کنکور.
عشقن به مولا D:
آره امیدوارم از پسشون بر بیام واقعا
ممنون :)
سلام 

مهندسی برق ، رشته کاملا دشواری محسوب میشه چون دامنه مطالب بسیار گسترده ای داره ولی در سطح بین الملل در بهترین رتبه بین رشته ها قرار داره .

واسه اندروید پیشنهاد میکنم بیسیک فور اندروید رو واسه شروع کار کنی و بعدش با ایکلیپس و جاوا ...(همه این موارد قابلیت سرچ در گوگل رو دارند )

خیلی خوبه ، اگه بتونی روزی یه دستبند درست کنی ، در پایان تابستون کلی دستبند درست کردی و حتی میتونی واسه فروش در جشنواره ها ازشون استفاده کنی . (این یعنی شما تولیدکننده هستید نه فقط مصرف کننده )

و پیشنهاد آخرم هم اینه بیشتر سعی کن سریالهای انگلیسی زبان با زیرنویس انگلیسی ببینی که هم لذت قیلم دیدن داشته باشه و هم اینکه یه مهارت زبان رو تقویت میکنی .

پاینده باشی

پاسخ:
سلام.
منم تو رشته های مهندسی به برق علاقه بیشتری دارم. 
این آموزشی که من میخوام ازش استفاده کنم با ایکلیپس و جاوا توضیح داده.برم یک سرچ بکنم در مورد بیسک فور اندروید.
آره.دستبند بافتن هم کار خیلی سختیه و واقعا انرژی زیادی میخواد براش.امیدوارم کمر درد نشم که اونم با درست  نشستن و ورزش کردن حل میشه.
متاسفانه اینقدر برنامه سنگین بود که نتونستم آموزش زبان آلمانی و تقویت زبان انگلیسی رو و برنامه بذارم.اما این روش خوبی بود که گفتی.با زیرنویس انگلیسی ببینم.اگه نفهمیدم معنیشو از زیرنویس فارسی ببینم. D:
ممنون بابت پیشنهادات و توضیحاتت.
لامصب خودش خدای فیلم و سریال ـههههههه باو ;)
نه به اون قضیه دارو و دکتری نه به این رشته!×!!!!!!!
شخصاُ ممولی موندم ببینم میخوای چیکار کنی:دی
وااااااااااای باو دماغت که خوب بود رفتی دست زدی؟؟؟!!!!! :S
یه دفعه اینقدر فشار میاره آدم به خودش؟؟؟اونم تو یه هفته
آلمان تو حلقم.بچه پولداری دیگه;)
پاسخ:
کی خدای فیلم و سریاله؟
دارو رو که خدا بیارمزتش :دی
کوجاش خوب بود باو.دکتره گفت دهنش سرویس شده تا درستش کنه خخخ
چیکار کنم دیگه خب. :( کلی کار مونده که نتونستم بزارمشون تو برنامه.
بس که دستم به همه چی بند بود رفتم تو فکر آلمان. اما کو حالا؟:|
عمل بینیت چن تومن شد؟
پاسخ:
6750 ت :|
واویلا 6 ملیون؟
چ خبره؟
به به رو گنج خوابیدیا.
پاسخ:
این خوبش بود تازه : |
خیلیم از گنج خبری نی :)
با کلی قرض مرض جور شد :|
عجبب پدر مادری داریا ایول.
بابام گفته تو دارو بیار من پول میدم از سرتاپاتو عمل کنی خخ ولی همش حرفه مفته منم ب امید دستبندم خوش بودم اونم که فوقش 3 ملیون میکنه نه 6 تازه من تابستون 95 میخوام عمل کنم که اون موقع هم میشه 10 ملیون.
خداا من برم بمیرم بهتره.
خب حالا یه عدع سوالات
1-خیلی درد داشت عمل؟بعد عمل؟الان؟
2-چند ساعت طول کشید عمل؟
3-چیزی میتونی بخوری؟حمام میتونی بری و درد داره؟مسواک ای خداا مسواک میتونی بزنی تورو خدا بگو اره
4-اسمه دکترت؟از بهترین دکتراس؟
راضی هسی ؟( میدونم الان هیچی معلوم نی ولی به هر حال )
ببین من ایملمو برات میذارم بعد اینکه کاملا درست شدی بم ایمل بده که راضی هسی یا نه(از شکلش یا حتی یه عکسم از بینیت بدی چه بهتر) تا منم به همون دکتره برم.
5-تا کی کاملا درست میشه ؟اواخر شهریور؟منظورم از کامل درست شدن اینکه هیچی رو بینی نباشه .
خخ تموم شد.خسته نباشی.:)تچکر/
پاسخ:
خدا نکنه
1.نه اصلا درد نداشت.فقط هفته ی اول بعد عمل یک کوچولو استخون بینیم درد میکرد.الان که اصلا.مگه این که دستم بخوره بهش که مسلما یکم درد میگیره.
2.2 ساعت
3.هفته ی اول بعد عمل باید بیشتر مایعات بخوری چون نمیتونی دهنتو زیاد باز کنی و بجوی.از هفته بعد دیگه راحت میتونی بخوری.هفته اول نمیتونی حمام بری.از هفته بعد که آتل رو بر میداره و چسب میزنی میتونی بری راحت حمام.دردش کجا بود.مسواک آره.با مسواک نرم باید بزنی.
4.دکتر پور صادق.آره از بهتریناست.
آره نسبتا راضیم.خیلی طبیعی در آورده.فقط الان ورم داره.اگه بخوابه فک کنم خوب میشه.
مگه مشهدی؟ اوکی
5.الان هیچی رو بینیم نیست.یک هفته آتل بود.یک هفته هم چسب.تازگی چسب رو برداشتم.دیگه چیزی نیس رو بینیم.این دکتره کلا یک هفته میگه چسب بزنی فقط بر خلاف بقیه دکترا که تا چند ماه چسب میذارن رو بینیت.
سلامت باشی.خواهش میکنم :)
اولا تشکر میکنم نیشستی یکی یکی خوندی و ج دادی .
چ جالب .منم فک میکردم کمه کمش باید 3 ماه صب کنی تا کلا درس شه.

مشهد؟؟به به . منم فک میکردم از تهرانی.اه ه نشد پس.فک و فامیلم ندارم بیام بمونم خونشون و ..
اوک دوست خوبم.
ممنون که جواب دادی.امیدوارم که موفق شی.
خدا قوت.
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون و همچنین :)
سلام.
اولا که کاملا صحیح فرمودند اقای بلندپور که بنده هم کم و بیش میشناسمشون این که تو کشور های پیشرفته( مهندسی به پزشکی اولویت داره که همیشه اینم میگم یکی از دلایل عدم پیشرفت ایران همین مطلب میتونه باشه مثلا چرا یه مهندس باید بره منطقه محروم کار کنه خیلی بگیره ماهی2 ولی یک پزشک کم کمش اگه فقط تو بیمارستان باشه جایی دیگه خودشو مشغول نکنه 8 بگیره.. از  بحث مالی بیاییم بیرون.
شما هیچ وقت به حرف یک نفر بسنده نکن تحقیقات در این زمینه خیلی زیاد کن از چندین موسسه پرس و جو کن قبل از اون لیست موسسات مجاز که از وزارت علوم تاییدیه دارنم بگیر بنده به شما موسسه (کادی) تهران به شما پیشنهاد میکنم. و اینکه باید هدف برا خودت تعیین کنی مثلا  آیا میخواهی بری بمونی کلا یا برمیگردی؟  من میگم اتفاقا داروسازی خوبه و دندان پزشکی هم خوبه برو 6 سال اونجا درس تو بخون برگرد بیا ایران پول پارو کن.... رشته های مهندسی یه بدی داره اونورم که باشی مثلا درست تموم شد بخواهی همونجا بمونی تا کسی مثلا استاد به شرکتی و جایی معرفیت نکنه کار پیدا کردن سخته..... و اینکه آلمانی ها هم خیلی نژاد پرستن کار به رنگ پوست ندارم کلا از خاورمیانه حالشون بهم میخوره.  من کشورهای حوضه اسکاندیناوی رو بهت پیشنهاد میکنم(سوئد و فنلاند و نروژ و .... ) ایرانی اونجا خیلی زیاد و کار پیدا کردنشم فوق العاده راحت تر از آلمان. و اینم بگم حواست باشه که قرار کدوم دانشگاه برات پذیرش بگیره یا حتی کدوم شهرش که خیلی مهمه این قشمتش مث این میمونه یکی بگه من صنعتی شریف خوندم اون یکی هم بگه منم ازاد چلقوز آّباد منظورم اینه که هزینه و وقت و زحمتی که قراره بکشی تو همین دانشگاه ازاد ایران میشه کرد. 
منم که میشناسی انشاله شروع کردم کارامو  برای پذیرش بورس دکتری از milano italy ...
اینم یادم رفت بگم جدیدا برا پزشکی همون خارجم آزمون میرن از زیست و شیمی 200 تا سوال فکر کنم.
امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی هم وطن ما رو هم دعا کنین .
پاسخ:
خیلی ممنون بابت اطلاعات مفیدتون
من شما رو میشناسم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">