خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

آخرین نظرات

اهدافم در بازه ی 20 روز مونده به کنکور 94

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ق.ظ

سلام دوستِ خوبم. خوبی؟

امیدوارم هر روزت بهتر از دیروزت باشه :)

خب امروز 31 اردیبهشت هست و 22 روز دیگه به کنکور نمونده :|

*****

کارایی که من باید تو این مدت بکنم : 

* درست کردنِ ساعت خوابم و منتقل کردنِ خواب روزم به شب ( روزی یک ساعت زودتر بیدار شم و شبم یک ساعت زودتر بخوابم. )

* خوابیدنِ حداکثر 7 ساعت در روز

* ساعت مطالعه ی حداقل 10 ساعتِ مفید در روز ( هر 2 ساعت درس یک ربع استراحت )

* دست نزدن به ابرو تحت هیچ شرایطی! ( 2 ساله که موقع درس خودن ابرو میکنم. )

* خودن روزی یک لیوان آب :| ( یک لیوان آب هم نمیخورم. )

* مسواک زدن روزی یک بار آخر شب به طور مداوم ( تنبلم دیگه :| هر روز نمیزنم :دی )

*****

اینم از اهدافم تو این مدت D:

بعد ها کم کم اهدافمو سنگین تر میکنم. :دی

امبدوارم که بتونم از پسش بر بیام.چون تا الان نتونسته بودم! یعنی نخواستم که بتونم! => خواستن توانستن است!

هر روز میام میخونم اهدافِ کنونیم رو تا مجبور شم پاشون وایسم. :)

ملی قراره تغییراتِ زیادی بکنه! خواهی دید! ;)

یک پستِ دیگه تا روز کنکور میذارم و نتایج اهدافم رو میگم.

دوسِت دارم دوست جونی. مواظب خودت باش. 

خداحافظ تا پستِ بعد :*



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۱
ملیکا

نظرات  (۸)

خوبه عزیزم.همینطوری پر انرژی ادامه بده و اهداف کوتاه مدتو اجرا کن مسلما انگیزه بیشتری میگیری و اگه تونستی اینو گوش بده امیدوارم به درت بخوره x-thread://-1502950212/1501467431478365909#14d648ac7f160ed5_3
پاسخ:
مرسی فدات شم :*

این عزیزم http://www.fera.ir/27979/%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%86%d8%af%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7.html
پاسخ:
گذاشتمش برای دان. مرسی عزیزم.دمت جیز <3
موفق باشی 

کسی که دارای عزمی راسخ است ،جهان را مطابق میل خویش عوض می کند !!!

تو میتونی 
تمام تلاش تو بکن 

پاسخ:
مقسی احسان جون
ببینیم و تعریف کنیم D: 
بلی من میتوانم ^__^
خدا شفات بده :))

خوب بخون جدی حیفه

برا منم دعا کن سست شدم ...
پاسخ:
مرسی فدات شم :)
خدا تورو هم شفا بده گلم :دی
حتما عزیزم...امیدوارم خوب بتونی بخونی روزای آخرو...
خیلی خوبه خیلی منطقی تر فکر میکنی نصبت به قبلت .
خوشحالم که میخوای پله ها رو دونه دونه برداری .
گذشته رو بیخیالش بچسب به الان .

پاسخ:
آره خیلی تغییر کردم...ولی مهم عمل کردنشونه.
آره دیگه مجبورم بیخیالش بشم :|
پیش به سوی موفقیت :)
ممنون عزیزم :*

مسواک چرا ؟ 

من خودم عادت دارم بعد از وعده غذایی مسواک بزنم 

تو هم باید هر روز سه بار مسواک ؛ به صورت کاملا صحیح 

اخیرا هم به دلایلی ، بشدت روی پوستم حساس شدم :))


پاسخ:
مسواک چرا؟ ینی چرا نمیزدم؟یا چرا میخوام بزنم؟ :))
آره منم میخوام به مرور زمان زیاد کنم مسواک زدنو :)
فقط الان همون 1 بارم سختمه بزنم واسه همین گفتم کم کم زیادش کنم خخخخ
بابا حساس :))
مرسی :)
با عزمی جدی امیدوارم به نود درصد اهداف تائین شده برسین
پاسخ:
خیلی ممنون :)
تشکر بابت بازدید و نظر :)

این روزا میگذره بالاخره میرسیم به هم
نوبت منم میشه هر چی تو دلمه بگم
میبینم اون روزو که برمیگردی
اما حیف که دیگه نمیخوریم به هم
شاید زمونه نخواست اینو باور داری
دنیا نمیخوای دست از سر ما برداری؟
دم اونی گرم که تکه و دلش دریاست
سلامتی هر چی تنهاست

با رفتنت چشمامو بارونی کردی
نگاتون میکردم وقتی آروم میرفتی
فقط یه سوال اگه انقد بد بودم
چرا اسممو رو دستات خالکوبی کردی
گذشتم از گشته هات
خواستم مال خودم باشی
تو گذشتی از خاطراتی که با خودم داشتی
اخه… اخه من دلم به چی خوش بود
خیال میکردم قراره تو پشت من باشی
تو هر جمعی که نشستی بد گفتی ازم

امشب رو تلافی سر تو بد قفلی زدم
وقتی روبه روم بودی واسه من جونتم میدادی
ولی رسمش همینه خنجرو از پشت میزنن
با گریه نمیشه شبارو خوابید
همش تو فکر اینم که الان کجای با کی
نه دیگه میخوامت نه به پات میشینمو
برو شاید یه روز یه جا دیگه دیدیم همو

دلم تنگ شده واسه گذشته هامون
واسه اونی که از من گذشته آسون
نمیدونم نفرین کنم یا نه
لعنت به خاطره هایی که گذشته با اون
هی شایدم حق داشتی
من دیوونه فکر میکردم فرق داشتی
میدونم خیلی دیر شده آرزو کنم نبودی از اول کاشکی

کاش یه روز میفهمیدم فقط یه خواب دیدم
کاش بودی پیشم فقط یه بار دیگم
گفتم اکه بری نمیذارم برگردی
ببین من حرفامو فقط واسه یه بار میگم
نمیدونستم عاشقا از هم زود میگذرن
تو میدونستی آذریــــــها زود میشکنن
خودت به درک با خاطراتت چیکار کنم
این زخم زبونا که بعد از تو میشنوم
دلم شکست زندگیم رفت به باد
لعنت به بودنت لعنت به لحظه هات
میدونم نمیفهمی که من چه حالی میشدم
وقتی تو گوشم میپیچید صدا خنده هات
دست رو غیرتم نذار حرصمو در نیار
اونا نامحرمن تو شالتو بر ندار
آخرش همین شدی مال اینو اون
واسه شکستن من خودتو حراج نذار

دلم تنگ شده واسه گذشته هامون
واسه اونی که از من گذشته آسون
نمیدونم نفرین کنم یا نه
لعنت به خاطره هایی که گذشته با اون
هی شایدم حق داشتی
من دیوونه فکر میکردم فرق داشتی
میدونم خیلی دیر شده آرزو کنم نبودی از اول کاشکی

پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">