خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

خاطرات ملیکا

دختری که به دنبال هدفش میگشت...

آخرین نظرات

تعطیلات بعد کنکور

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ

سلام عجقم.چه طوری یا نه؟

کنکور بالاخره تموم شدش...خوب یا بد بودنش سخت یا آسون بودنش هر چی که بودش تموم شد رف...

خب فعلا باید تمرکز کنم روی کارایی که میخوام برای تابستون انجام بدم.

این هفته خیلی درگیر مهمونی ام.برناممو میریزم تو این هفته که از هفته دیگه کارامو شروع کنم. :)

امشب دوتا پیشی رو که برای واگذار بود گرفتم. خواهر برادرند از نژاد DSH. روز تولد آرش هم به دنیا اومدند. (3 اردیبهشت 94) D:

اینم عکس از شب اولشون D:



یک سری به اهداف گذشته میزنیم:

* درست کردنِ ساعت خوابم و منتقل کردنِ خواب روزم به شب ( روزی یک ساعت زودتر بیدار شم و شبم یک ساعت زودتر بخوابم. )

این خوشبختانه درست شدش. خخخ

* خوابیدنِ حداکثر 7 ساعت در روز

نصفه نیمه انجام شد. 

* ساعت مطالعه ی حداقل 10 ساعتِ مفید در روز ( هر 2 ساعت درس یک ربع استراحت )

این نشدش. :(

* دست نزدن به ابرو تحت هیچ شرایطی! ( 2 ساله که موقع درس خودن ابرو میکنم. )

اینم تا جایی که تونستم خودمو کنترل کردم.

* خودن روزی یک لیوان آب :| ( یک لیوان آب هم نمیخورم. )

اینو هم خوردم. :)

مسواک زدن روزی یک بار آخر شب به طور مداوم ( تنبلم دیگه :| هر روز نمیزنم :دی )

هرشب نزدم. :| ولی خیلی بیشتر از قبل زدم.

اهداف جدید:

* مرتب کردن اتاق به طور کامل
*سر و سامون دادن پیشی ها
*سرو و سامون دادن دوچرخه
*ایجاد برنامه ریزی حرفه ای از هفته ی بعد
* تعویض ویندوز

+ ثابت نگه داشتن اهداف قدیم:

* خوابیدنِ حداکثر 7 ساعت در روز
* دست نزدن به ابرو تحت هیچ شرایطی!
* خودن روزی یک لیوان آب
مسواک زدن روزی یک بار آخر شب به طور مداوم

ببینم چه طور میخوام برنامه بریزم واسه این مدت :)
فعلا دوست جونی
مواظب خودت باش.بای 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
ملیکا

نظرات  (۱۰)

اهداف این هفته ات که خیلی ساده بود

هفته بعد ببینم چی میذاری

پاسخ:
خیلی هم ساده نیس باو..چون که مرتب کردن اتاق 4 5 روز وقت میبره! خخخ
باشه حتما ببین :)
چقد خوبه استراحته بعد از این همه سختی ِ کنکور :)
پاسخ:
بعله خیلی خوبه..فقط حیف که آدم میمونه باید چه کار کنه!خخخ
گربه عشقن اون ب کنار

ولی گنا نیسن ک از مادرشون جدا کردین؟
پاسخ:
پرسیدم از سرپرست قبلیش...گفتند که مجبوریم.شیر نداشته مامانش.نمیتونستند مراقبت کنن ازش.منم دوست داشتم از بی سرپرستی نجاتشون بدم.
ممنون دوست عزیز :)
سلام.از بابت دوقلوهات که گیرت اومده تبریک میگم :)))) فکر میکنم 1 دونه همستر دیگه مونده بود بعد از اون یکی که مرد:| !!!
خوب نی آدم همه پی رو اینجا بگه.منم تازه دیدم وب زدی.خوبه.منم کلی حرف هست که نمیشه اینجا زد.تازه فرصت کردم بیام نت.یاهو . و و و ...

پاسخ:
سلام.خوبی؟
اول اصلا نشناختمت.بعد ایمیلتو دیدم یهو خخخ
کلا یه دونه همستر بیشتر نداشتم که باو :(
همه چی رو که نه.ولی 70 80 درصدو میگم :دی
آره خیلی کم پیدا بودی ...جا خوردم یهو دیدمت D:

نظرم چی شد؟؟؟؟
پاسخ:
تایید نشده بود هنوز.الان سرجاشه D:
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۷ میلاد توِنتی تو
تو تابستون هفت ساعت نمیخوابن:|
یا بالای 10 ساعت یا زیر 3 4 ساعت .... 7 ساعت اصلا قابل قبول نیست :|
پاسخ:
معرکه بودش خخخخ
نجدید نظر میکنم حتما D:
مرسی بابت نظرت بابای پیشی ها :))
سلام مرسی.تو خوبی جوجه؟  ;)
کنکورتم تموم شد به سلامتی دیگه هان؟
واسه چی جا خوردی؟توکه شب تا صبح خونه ما بودی یا برعکسش:دی
خوردتوذوقم نشناختیم :(  فکر میکردی دیگه نمیام آره؟؟؟
خودت گفتی نیام منم قبول کردم :d مرد و حرفش
دیگه خودت صدام زدی اومدم.خخخخ
جوجه نبینم شیطونی کنی هاااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :@
بعد بیا یا بیام خونتون بحرفیم.راستی درمورد این حسین که قرار بود باهاش بحرفم
بعد گفتم خودت من اصن کاری نکردم.حالابعداُ بهت میگم.خلاصه اینکه مواظب باش بازم جا نخوری
کمرم هم خوبه مرسی از اینکه پرسیدی.ممنون :|
سعی کن اون قضیه ی ... که قرار بودخیلی نشه,خدایا چجوری اینجا بگم؟!!! هان؟؟؟
فقط یه راههنمایی.(استخوان)
پاسخ:
ممنون
هنو معلوم نیس که تموم شده باشه :|
نه اول فک کردم غریبه نطر داده بغد ایمیلتو دیدم گرفتم خخخ
شیطونی کجا بود باو...بزرگ شدیم باو...دیگه به کار و آینده میفکریم خخخ
کدوم حسین؟:|
خو من که هنو باهات نحرفیدم که حال کمرتو بپرسم :| 
ممنون که جلوجلو خودت حالشو گفتی خخخ
چه واضح میحرفی واقعا :|
آخه اینجا جای حرفیدنه؟:|
تو یاهو پیام بده..میرم بنصبم یاهو مسنجرو
استخون چیه دقیقا؟:|
اینجا نهه...یاهو :)
سلام.اوکی باو حالا نمیخواد گیس و گیس کشی راه بندازی:دی
اینم شبا میرم پیاده روی و از این حرفا.مجبور شدم حقیقتش چون
داشت لخته عروقی راه می افتاد خلاصه گفتم بیشتر مواظبش باشم دیگه.
خوووو تونگرفتی من مقصرم؟!!! عجبا!!!
چرا اون ترانه رو اوکی نکردی؟؟:(((((((((
راستی یکم روزه بگیر تا لاغرتر بشی استخون:دی
یعنی خدایی فقط و فقط به کار و آینده فکرکردنت صاف تو گلوم ;)
میبینم که بچه دارم شدی اونم دوقلو.تبریک میگم
----------------------------------
عکسشون باز نمیشه تو www.picofile.com آپ کن بعد بزار اینجا
پاسخ:
ترانه رو تایید کردم که...
بعلهه ما اینیم دیگهه.کلی کار دارم که باس انجام بدم :)
مرسیی.عشقن به مولا :*
آره نمیدونم چشه...وقتم نکردم درستش کنم
عالیه

امیدوارم همشون رو به نتیجه دلخواهت برسونی 


پاسخ:
ممنون..خیلی وقته آپدیت نکردم متاسفانه
فردا دیگه آپدیت میشه :)

مطالعه ی 10 ساعت واسه چی ؟ 
مگه کنکور تموم نشد ؟؟؟؟؟
پاسخ:
هدف مال قبل کنکور بوده..بعد کنکور بررسیش کردم که انجام شده یا نه D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">